یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه سن داره

یاشار

پیش دبستانی

1391/6/30 11:14
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ! شنبه یعنی دو روز دیگه اول مهره و پسر گلم میره پیش دبستانی به قول خودت که میگی من دیگه بزرگ شدم مرد شدم دارم میرم پیش دبستانی و من خیلی خوشحالم . اگه خدا بخواد قراره اداره پنج شنبه ها برای خانم هایی که فرزند زیر ٧ سال و ابتدایی دارن تعطیل بشه ( در واقع دور کار بشن ) ودیگه من نگرانی بابت پنجشنبه ها ندارم و خونه پیش پسرم می مونم . خاله طلا ازم مطلب جدید خواسته بود. اینم به خاطر گل روی خاله طلای عزیز که همیشه به وبلاگت سر میزنه کامنت میذاره و ما رو خیلی خوشحال میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله طلا
1 مهر 91 11:08
برای یاشار خیلی خوشحالم، چون داره مرد میشه، چون داره در سایه مامانی به این ماهی پرورش می یابه و مررررررد میشه، وقتی مرد بزرگی شد خدا رو بخاطر چنین نعمت عزیزی شکرگزاری میکنه...چشم بهم بزنیم در پناه خدا و سایه بابا و مامان خوبت یه انسان موفق میشی
خاله طلا
1 مهر 91 11:16
دیشب وقت خواب به نوه ها فکر میکردم، که دارن بالنده و بزرگ میشن،بیاد یاشار و ایلیا که فردا میرن پیش دبستانی، وقتی ایلی و آرش میومدن تو ذهن با فشار بیشتری که به قلب و مغزم میاوردم براشون دعا کردم، ولی از بابت یاشار خیالم راحتتره، با وجود چنین مادری خداوند بهترین ها رو به یاشار میده. دلم میخواد یعنی بزرگترین آرزوم اینه که همگی بچه های خوبی تربیت کنیم، که ی نسل موفق و سالم پرورش بدیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاشار می باشد