یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه سن داره

یاشار

تفکر

1391/9/18 12:41
نویسنده : مامان
127 بازدید
اشتراک گذاری

               عزیز دل مامان ! مدتی است که خیلی زیاد راجع به خدا و اماما و اینکه اگه بمیریم کجا میریم فکر میکنی و باهام صحبت میکنی البته یه دلیلش فکر میکنم اینه که امسال شعر دوازده امام رو بهتون یاد دادن و راجع بهشون باهاتون صحبت کردن. برام توضیح میدادی همه اماما رو دشمنا شهید کردن بجز امام مهدی رو وقتی دشمنا میخواستن اون رو هم بکشن خدا اونو غیب کرد . یه روز از من پرسیدی مامان پلیس میتونه خدا رو جریمه کنه من گفتم نه مامان خدا خیلی بزرگ و قدرتمنده میگفتی تو ماشین پلیس جا نمیشه ( بزرگی رو در اندازه میبینی ) یا از من میپرسی مامان خدا کجاست گفتم همه جا گفتی پس چرا ما نمی بینیمش گفتم ما نمیتونیم ولی اون ما رو میبینه و مواظبمونه . پیش خودم فکر میکنم چقدر طول میکشه تا خدا و زندگی رو به معنای واقعی درک کنی و گاه چقدر سخته طوری توضیح بدم که هم درست باشه و هم در حد درک تو . دوستت دارم خیلی زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاشار می باشد