یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه سن داره

یاشار

فراموشی مامان

1393/9/5 11:49
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

              عزیزم خیلی متاسفم . دیروز ظهر وقتی رسیدیم خونه گفتی مامان برام خوراکی نذاشته بودی تعجب . وای که چقدر ناراحت شدم شاید صدبار گفتم الهی بمیرم مامان . چطور یادم رفته بود ؟!! غمگین . بهت گفتم باید به خانم معلمتون میگفتی به من زنگ بزنه . مثل اینکه فقط گفته بودی خانم مامانم برام خوراکی نذاشته ( الهی بمیرم ) و اونم فقط گفته لابد یادش رفته !!  و دیگه هیچکاری نکرده ( راستی معلمتون عوض شد و یه خانم دیگه به اسم سمنبر میجانی اومده ‍٬  خانم خوبیه ولی فکر نمیکنم چندان تفاوتی داشته باشه و من بعدا فکر کردم ما کار اشتباهی کردم  در هر حال معلم قبلی هم بد نبود و داشت تلاششو میکرد ) . از شدت گرسنگی یه دونه کیک از یکی از همکلاسیات به اسم علی لورگی گرفتی ( بمیرم مامان چقدر شما بچه ها مظلوم و معصومین) . امروز دوتا لواشک اضافه تر برات گذاشتم که بهش بدی و ازش تشکر کنی . قربونت برم مامان خیلی بابت این قضیه ناراحت شدم خیلی زیاد . در عوض وقتی اومدی خونه یک عالمه سیب زمینی سرخ کرده ٬ دو تا ران مرغ. یک لیوان شیر ٬ یک لیوان شربت آبلیمو و دو تا کیک خوردی !!

زنده و سلامت باشی خوشگلم . دوستت دارم خیلی زیاد . عاشقتم همیشه محبتمحبتمحبت
 

پسندها (1)

نظرات (1)

پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 23:04
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاشار می باشد