یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 17 روز سن داره

یاشار

این روزا

1394/6/7 10:20
نویسنده : مامان
206 بازدید
اشتراک گذاری

- جدیدا خیلی زیاد به صدای شادمهر عقیلی علاقه پیدا کردی.

 - توی کلاس کاراته یه نفر هست به اسم یزدان . از این اسم خیلی خوشت اومده میگی کاش اسم من یزدان بود.

- دیروز برای اولین بار یه سیب پوست گرفتی .

- احساس میکنم  مطالعه این کتاب واقعا جواب داده. خیلی جاها بهتر میدونم چطور رفتار کنم و چی بگم .

- امروز امتحان داری برای گرفتن کمربند زرد . از روز چهارشنبه بهش فکر میکنی و نگرانی . با وجودیکه مربیت خیلی ازت راضیه .

عزیزم امیدوارم ازین امتحان و تمام امتحانات و مشکلات زندگی سربلند بیرون بیای. به همه ی آرزوها و علاقه مندیهات برسی .

خدا به مامان کمک کنه تا بزاره تو سیبهای بیشتری پوست بگیری

دوست دارم. محبت

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله طلا
1 مهر 94 12:16
عزیزم.. الهی آمین.من همیشه باور دارم که یاشار بهترین مامان دنیا رو داره. خدا برای هم نگهتون داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به یاشار می باشد